Forum Anime Fans
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

+3
Joahara
AdmiBleachFan
shirogane
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  VR_DAVID_46 Dl Set 05, 2011 11:33 am

Muchas gracias!!!

Trankila no te meto prisas... yo te entiendo, lo mas importante es la faena y estudios y ademas k tienes tu vida propia... kiero decir k cuando tienes tiempo tmb te gusta irte de fiesta y esta claro k no te vams a privar k lo agas x colgar uns videos.... tu solo cuando puedas los vas colgando... haver yo voy x el 149 aunk aki vais x el 145 yo no se km va esto xro si te sirve de ayuda estos 4 k faltan, yo los tngo descargados y si kieres te los podria pasar para k los colgases... ya se k no es gran cosa xro al menos te ahorras 4 y asi la gente k no los alla visto los podra ver, aunk si supiera colgarlos yo, tmb lo aria jeje. weno ya me diras si te interesa te los mando, espero tu respuesta y muchas gracias x averme respondido y por todo lo k estas aciendo x nosotros.

un beso y saludos de David (vr_david_46)

VR_DAVID_46

Mensajes : 6
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 34
Localización : Lleida

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dt Set 06, 2011 4:52 am

S'agraeix l'ajuda!

Els capítols anteriors al 91 els estant passant el meu company de Japó. Així que en quant els tingui els aniré pujant ^^
De moment el 140 i 141 ja estan pujats, la Yuri m'ha tornat a passar els capítols per un error en el code.

Jo tinc quasi be tots els capítols aquí en el meu ordinador en japonès, però quant surten el en 3xl agafo les veus i les sincronitzo amb els capítols. Alguns capítols els tinc substitulats en les cançons, altres no. Segons quants tinc temps i em be al cap els poso, però be això realment no es res, es més el tenir els capítols ven sincronitzats amb les veus, que això per una persona que no ho fa gaire be mai surt una mica complicat.
Un altre cosa es que el meu internet no val res! XDDD A veure si ja aquesta setmana puc anar pujant tots els capítols sense trigar 3 setmanes ^^

Domo Arigato David!

Jo els capítols els tinc en el ordinador, alguns traduïts i altres encara estan per fer, però no et preocupis de totes maneres es un detall la teva ajuda ^^ Només el fet d'estar aquí opinant i comentant ja fas molt ^^ I això per desgràcia no ho fa gaire gent.

Tot i així s'agraeix l'ajuda! Si tingues mes temps ja estarien tots mes que pujats com abans.
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  VR_DAVID_46 Dt Set 06, 2011 11:45 am

De nada wapa yo solo intento ser amable y ajudar todo lo k puedo. Y no te preocupes k te entiendo, asi k tranki no te estreses. Y el internet dpende de los lugares es un poco lento, yo vivo en lerida xro antes vivia en una barriada cercana y no tenia ni 1 mg y ahora puedo tener asta 20 jeje. Weno wapa cuidate y gracias x todo lo k haces.. de verdad muchas gracias.

Besos y Saludos

VR_DAVID_46

Mensajes : 6
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 34
Localización : Lleida

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dj Set 08, 2011 1:53 am

Be doncs aquí teniu 4 capítols mes de Bleach fins el 149, a veure si per fi s'acaben de pujar fins el 161...

Desprès el 3xl ha anunciat de que només tenen els drets comprats fins el 167 i que aquest divendres seran el últims capítols que donaran en el 3xl fins a nou avís.

Teniu tota la informació en la web 3xl i en el facebook de Bleach 3xl.
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  VR_DAVID_46 Dj Set 08, 2011 2:16 am

gracias x los capitulos y k putada k no sigan la serie... no podriamos hacer una keja para k sigan poniendo¿?

Con la version en castellano paso lo mismo solo k duro solo asta el 103 jeje
espero k aiga una solucion...

VR_DAVID_46

Mensajes : 6
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 34
Localización : Lleida

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dj Set 08, 2011 4:01 am

VR_DAVID_46 escrigué:gracias x los capitulos y k putada k no sigan la serie... no podriamos hacer una keja para k sigan poniendo¿?

Con la version en castellano paso lo mismo solo k duro solo asta el 103 jeje
espero k aiga una solucion...

No seguiren posen la serie perquè els capítols que han pogut comprar només han sigut aquests. Això pot ser perquè en Japó només hagin venut fins al final d'aquesta temporada.
Tot i així encara gracies que els tinguem fins l'últim capítol de la temporada i no deixar-ho a mitges com han passat amb altres series...
Quant els de Japó que tenen els drets donin accès a comprar internacionalment els capítols o temporades els tindrem de tornada.

Es com per exemple el Bola de Drac Z, la versió que han venut sencera te unes quantes diferencies amb les que varem veure, son petites i quasi be imperceptible però els súper fans ho detecten enseguida. Així que encara gràcies que han venut per temporades i no per capítols deixen a mitges tot. XDDD

A veure si ho poden fer ràpid i els tenim de tornada lo més aviat possible, o com a mínim que a mi amb doni temps a pujar-ho tot els que falten jajajajajajajaja

Ens veiem! Domo Arigato!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  Joahara Dj Set 15, 2011 2:25 am

Ostres!M'acabo d'enterar!:O
La veritat es que no m'extranya, l'altre dia tmb vaig llegir sobre això, que per lo vist els japonesos no volen vendre els drets de tots els capitols, o algo aixi xD

Espero que puguin arribar a un acord prest, i poguem tornar a tenir Bleach en català!Mentres, crec que seguiré mirant els capitols en japones subtitulat...ù.ú
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 34
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dj Set 15, 2011 3:35 am

Jo per lo que tinc entès de la Yuri, es que una vegada per setmana els divendres fan un sol capítol de Bleach.
Si mal no tinc entès estan per al final de la temporada, i aquí s'han passat posen 2 capítols per setmana.

Però be esperem que acabin ràpid amb tot i ho tinguem de volta un altre vegada.
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  Joahara Dj Set 15, 2011 8:55 am

Ja m'he informat!jeje
lo que passa és que només havien comprat els drets fins el capitol 167, la resta no he acabat d'entendre perque no esl tenen, però que per ara no n'hi ha més.

Vull entendre que la Yuri es una al·lota japonesa no?xD(espero no equivocar-me xD) El problema no es que s'apropin massa a l'anime de Japó, ja que el 167 és aproximadament la meitat dels capitols de Bleach, crec que allà van pel 340 aprox. Home, a la llarga si que podria afectar, pero crec que per ara no era tant aquest problema.
De totes maneres, millor aturar ara, que comença una temporada de relleno, que no despres, que ja comença la batalla de Karakura i si que ens haguessin deixat a mitjes!jaja
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 34
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dv Set 16, 2011 12:12 am

Si la Yuri Yamamoto es que em passa els capítols, bandes sonores, etc... Natural de Japó, i la conèixo de un intercambi en el institut. Compra tot lo que necessito i m'ho envia, per això tinc que sincronitzar les veus del català amb les versions del DVD jajajaja altres vegades no ho necessito perquè des de el mateix 3xl ho puc aconseguir, però es més difícil, així que si tinc temps poso els subtítols de la cançó inicial o la final, altres no hi son....

Es fa el que es pot, però de moment al meu internet va com una M**** i sento l'expressió, però li costa pujar un simple capítol.... No sé que tinc que fer per poder pujar la resta sense tenir que esperar tant!

Be a veure que passa, i quant tindran drets de la resta per poder veure'ls. Tot i que prefereixo que amb donin temps!!! Que s'acabin de pujar fins el 167 jajajajaja

AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  Joahara Dv Set 16, 2011 3:11 am

:O
Que guay!vau fer un intercanvi amb Japó o que?
Realment tot el que dius es una feinada, un altre cop gràcies per tot el curro que fas!Smile
Ara ja pots anar una mica més tranquil·la!Very Happy
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 34
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dv Set 16, 2011 4:58 am

Joahara escrigué::O
Que guay!vau fer un intercanvi amb Japó o que?
Realment tot el que dius es una feinada, un altre cop gràcies per tot el curro que fas!Smile
Ara ja pots anar una mica més tranquil·la!Very Happy

Si van fer un intercanvi i va venir ella, la veritat es que sinó tens gaire temps es una feinada i a més quant tampoc en saps gaire. Gràcies, es fa el que es pot per a vosaltres el que es pugui i mes!

De moment estic tranquil·la fins el Octubre que començaré el curs ^^ Per fi!!!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  VR_DAVID_46 Dj Oct 06, 2011 1:46 am

Buenas... Como va el tema de actualización? trankila, ya sabes k no te meto prisa simplemente es x saber mas o menos.... jeje besos y abrazos guapa.

VR_DAVID_46

Mensajes : 6
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 34
Localización : Lleida

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dj Oct 06, 2011 7:37 am

VR_DAVID_46 escrigué:Buenas... Como va el tema de actualización? trankila, ya sabes k no te meto prisa simplemente es x saber mas o menos.... jeje besos y abrazos guapa.

Hola! Estic esperant a que la pobre Yuri em pugui passar els que falten, no troba temps per poder passar-los.
Els altres s'estan pujant, passa que com el meu internet es una M**** li costa moltíssim a pujar-se.

En quant estiguin aquí els posar-he sens falta! Tot i que ho tinc tot molt acumulat, ja que falten aquests últims de Bleach, Jeanne i a sobre m'estan demanant el Bola de Drac.

Per desgracia m'encantaria poder portar-ho tot, però no tinc gaire temps per tot. He començat a estudiar Ajudant tècnic veterinari ^^ Així que pels matins no puc fer res.

No et preocupis que en quant estigui aquí els posar-he i ho avisaré! ^^

Gracies!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  VR_DAVID_46 Dv Oct 07, 2011 7:36 pm

AdmiBleachFan escrigué:
VR_DAVID_46 escrigué:Buenas... Como va el tema de actualización? trankila, ya sabes k no te meto prisa simplemente es x saber mas o menos.... jeje besos y abrazos guapa.

Hola! Estic esperant a que la pobre Yuri em pugui passar els que falten, no troba temps per poder passar-los.
Els altres s'estan pujant, passa que com el meu internet es una M**** li costa moltíssim a pujar-se.

En quant estiguin aquí els posar-he sens falta! Tot i que ho tinc tot molt acumulat, ja que falten aquests últims de Bleach, Jeanne i a sobre m'estan demanant el Bola de Drac.

Per desgracia m'encantaria poder portar-ho tot, però no tinc gaire temps per tot. He començat a estudiar Ajudant tècnic veterinari ^^ Així que pels matins no puc fer res.

No et preocupis que en quant estigui aquí els posar-he i ho avisaré! ^^

Gracies!

Gracias a ti por hacer todo lo que puedes.

UN BESITO

VR_DAVID_46

Mensajes : 6
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 34
Localización : Lleida

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  shirogane Ds Des 10, 2011 9:59 am

Eiiiii! perdoneu la meva llarga absència,la feina em tenia absorvida.Ja veig que el forum està d'alló més animat! Molt bona feina!!!
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dt Abr 03, 2012 3:46 am

Hola! A causa de une reclamació de un usuari en particular, que estem disputant un altre webmaster i jo.. Els capítols de Bleach: 125, 136, 140, 142, 146 i 149 ja no estan disponibles. La causa es per un usuari que puja exactament els mateixos capítols i no li agrada la competencia. Em denuncia a mi per copyright quant ell fa el mateix que jo. Així que m'he vist obligada a canvir els noms dels capítols que queden i a veure si tenim sort de que aquests no caiguin també. Amb sort quant l'informatic tingui el meu portatil pujaré els que falten i els que han caigut. Gràcies i discúlpeu les molèsties!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  troicka Dg Maig 06, 2012 1:59 pm

T'agraeixo molt aquest aport, jo me tingut que empasa del capitol 93 al 140 subtitulat y m'ha sobtat trobarla en catala jaja em podries dir com descarregarla? L'he estat buscant com un boig i no l'he trobat XD

troicka

Mensajes : 1
Fecha de inscripción : 06/05/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dl Maig 07, 2012 1:59 am

troicka escrigué:T'agraeixo molt aquest aport, jo me tingut que empasa del capitol 93 al 140 subtitulat y m'ha sobtat trobarla en catala jaja em podries dir com descarregarla? L'he estat buscant com un boig i no l'he trobat XD

Gràcies! ^^ Lo dolent es que ara mateix tinc a un altre webmaster, que només em denúncia a 4shared per pujar capítols de Bleach. I gràcies ell m'han borrat uns quants de capítols.

Així que a veure si els informatics em podem salvar tot lo que tenia dintre del meu portatil i ho puc tornar a pujar per a vosaltres!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dj Abr 25, 2013 3:58 am

Tornem a tenir disponibles els capítols que tans mal de caps m'han portat, els 125, 129, 136, 140, 141, 142, 146 i 149 disponibles.
De moment estic en batalla per a poder pujar tot, però per a desgracia meva tinc a un webmaster darrera de tot el que faig i em denúncia. Així que he canviat els noms i de moment els he pogut desbloquejar tots.
He tingut que tornar a pujar tots els capítols que tenia de Bleach, tots els capítols complets de Death Note... Les bandes sonores, etc... Una feinada!
I tot, es gràcies el meu gran amic de l'ànima que fent el mateix que jo per al seu fòrum, es dedica a descarregar els meus vídeos, pujar-ho a la seva compte i denunciar-me.. Sense comentaris! La veritat, estar quasi bé tres anys amb aquesta batalla, no poder pujar res perquè m'ho eliminen per les denuncies consecutives i lo poc que tinc pujat al fòrum tenir que fer-ho de nou, una i un altre vegada.
Aquests pocs capítols que hi han, no se quants milers de vegades els he tingut que pujar una i un altre... Així que esperem que aquesta vegada guanyi i pugui dedicar-me a pujar la resta de Jeanne i més series que tinc pendents des de fa anys... ¡Gràcies!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  makterm Dt Des 03, 2013 1:24 am

Moltes gràcies per penjar els vídeos, portava molt temps buscant alguna web on hi siguessin.

makterm

Mensajes : 1
Fecha de inscripción : 30/11/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dc Des 11, 2013 5:00 am

Es difícil, poder mantenir simplement aquests vídeos, quant tens a una persona que et denúncia al servidor. Així que com son tants capítols, cada mes tinc que canviar el nom, així simplement quant denúncia no ho troben.
Però déu n'hi do! Gràcies! Si algú pot aportar capítols endavant! Aquí tota ajuda es benvinguda! Wink

Arigato!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan - Página 2 Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum