Galeria Bleach!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Galeria Bleach!
Hola!
Aquí es posaren totes les imatges o totes les imatges que feu dels capítols, per tenir ordenat tot
Aprofitaré que estic pujant les imatges en el facebook i faré la galeria allà! Tot i així si veieu que en falta alguna o que teniu una que no surt, ho poseu aquí i jo la pujaré a la galeria ^^ Així aprofito TOT
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
General:
Aquí es posaren totes les imatges o totes les imatges que feu dels capítols, per tenir ordenat tot
Aprofitaré que estic pujant les imatges en el facebook i faré la galeria allà! Tot i així si veieu que en falta alguna o que teniu una que no surt, ho poseu aquí i jo la pujaré a la galeria ^^ Així aprofito TOT
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
General:
Editat per darrera vegada per AdmiBleachFan el Dc Nov 16, 2011 9:01 am, editat 4 cops en total
Re: Galeria Bleach!
shirogane escrigué:No sé si es veurà bé...no domino molt això de pujar imatges per aqui....
Tranquila! En totes les imatges els hi donés a "inspeccionar element" o "propietats" y tens la direcció completa de la imatge.
La copias i en la opció de "insertar imatge" d'aqui del forum enganxas i llest
Així no ets tornes boja per pujar-lo
Oi tant!! Son molt guapos, llàstima que no hi hagi cap d'igual jajaja
Tots els de les series mangas i videojocs els fan tan guapos, que després a la vida real no els trobes! XD
La galeria aquest pas s'omplirà d'imatges molt bones i amb molta varietat
Graciés per l'aportació!
Tots els de les series mangas i videojocs els fan tan guapos, que després a la vida real no els trobes! XD
La galeria aquest pas s'omplirà d'imatges molt bones i amb molta varietat
Graciés per l'aportació!
De posar imatges si que en se xD Aquí van algunes!
Joahara- Mensajes : 27
Guau! Domo Arigato Joahara!!
Aquestes imatges així que dona l'efecte de més seriós queden molt bé! M'agrada l'efecte que tenen en aquestes.
^^ Gracies!!
Aquestes imatges així que dona l'efecte de més seriós queden molt bé! M'agrada l'efecte que tenen en aquestes.
^^ Gracies!!
Jaja de res! Ja n'aniré posant més
Per cert, volia posar algunes pagines amb informació de Bleach, però el post d'informació esta bloquejat, ho poso millor aquí o obro un altre post?
Per cert, volia posar algunes pagines amb informació de Bleach, però el post d'informació esta bloquejat, ho poso millor aquí o obro un altre post?
El post d'informació es per posar les biografies, arguments, etc... I per tenir-ho en ordre esta tancat de moment ^^Joahara escrigué:Jaja de res! Ja n'aniré posant més
Ja obro un post per poder comentar i poder posar totes les informacions ^^
Molt bones imatges Johara,la del Toshiro es impressionant,m'ha encantat,la resta sencillament maquisimes!!!!
Aquí us deixo alguna imatge més!
Si que ho son! ^^
Algunes imatges valen mes que mil paraules, mare meva...
Moltes gracies noia!!!
Algunes imatges valen mes que mil paraules, mare meva...
Moltes gracies noia!!!
Jaja de res
A mi m'agrada molt cercar imatges de series a vegades les modifico amb el photoshop i tot xD pero poques vegades surt un resultat decent xD
A mi m'agrada molt cercar imatges de series a vegades les modifico amb el photoshop i tot xD pero poques vegades surt un resultat decent xD
Joahara escrigué:Jaja de res
Jo també modifico les coses amb Photoshop, m'encanta! No puc fer quasi res sense el programa... Fins i tot dono color als meus dibuixos XDDD
Ja obriré un post per a tema Photoshop i penjaré tutorials que he fet jo mateixa ^^
Continuant amb el tema, jo també m'agrada buscar coses, pasa que últimament al meu internet va de cul ¬¬ li costa molt pujar les series, encara estic amb els capítols de la setmana passada i els de aquesta. Al pas que vaig haure de demanar hora a un psicoleg per a que m'ajudi... "doctor, no se que passa... però el meu internet m'odia! No funciona, va molt lent! I encara estic esperant a que s'acabi de pujar els mes antics! Perquè??? PORQUE???" XDDDD
Mare meva lo que tinc que esperar per a que s'acabi, quant estigui pujat haurà acabat la serie per complet jajajajajajajaja
Si, tu tranquil·la, massa que fas!