Forum Anime Fans
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

+3
Joahara
AdmiBleachFan
shirogane
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  shirogane Dl Mar 21, 2011 9:04 am

bounce arigato! perque el web de 3xl no funciona gaire bé i els videos es penjen Mad


Molt cert!!!! Perdoneu,però algú ho havia de dir

Laughing


Editat per darrera vegada per shirogane el Dt Mar 29, 2011 11:22 pm, editat 1 cop en total
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dl Mar 21, 2011 9:08 am

XD

Aquí es pujaren els capítols sensers de Bleach des de el 91 fins el l'últim possible (anem igual que el 3xl)

Atenció! En els vídeos es veuen les imatges fixes de l'últim pujat, així que no us preocupeu! En els enllaços teniu la opció de descarregar!

Deixaré en spoiler els reproductors, perquè així no es carreguen a no ser que obris el spoiler. Així es pot tenir tots els capítols possibles sense sobrecarregar la pàgina. La capacitat de la compte es de 15GB i tinc un altre ja oberta amb uns altres 15GB per si em quedo curta poder pujar-los. Els enllaços de descarrega només tindran accès el registrats, si veig que passa lo mateix de sempre que copien el contingut sense escriure res ni donar les gracies, posaré els enllaços i reproductors només per a registrats. I si tot i així encara la gent no comenta, no dona les gracies i només rebo queixes. Faré com el 3xl... només els últims capítols i els altres s'esborren. Jo deixo aquesta opció de poder veure els mes antics, perquè molts per horaris no poden veure'ls, però aquest esforç m'agradaria que també tingues una mica de agraïment ja que vaig pujant series i moltes hores aquí, perquè ningú digui res... Tothom demanava poder veure'ls, poder descarregar, poder trobar les bandes sonores i de més, però només entre-ho mireu i marxeu. O_O no ho veig gaire just, per a dues persones que estan aquí pujant per a vosaltres coses sense rebre resposta ¬¬ Bé doncs aquí teniu els capítols, esperem que les coses canvien i tenir moviment sinó doncs acabarem igual que el 3xl, si ells duren 1 setmana doncs aquí duraren 2 setmanes i fora.


Capítol Bleach 149 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 148 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 147 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 146 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 145 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 144 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 143 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 142 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 141 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 140 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 139 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 138 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 137 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 136 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 135 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 134 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 133 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 132 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 131 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 130 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 129 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 128 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 127 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 126 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 125 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 124 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 123 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 122 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 121 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 120 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 119 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 118 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 117 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 116 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 115 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 114 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 113 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 112 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 111 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 110 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 109 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 108 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 107 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 106 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 105 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 104 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 103 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 102 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 101 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 100 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 99 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 98 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 97 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 96 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 95 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 94 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 93 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 92 Català
Spoiler:
Capítol Bleach 91 Català
Spoiler:


Tot i així si algú vol els capítols els hi poc disposar desde el 91 (per desgracia, ja que vaig trigar molt a trobar la serie i la forma de descarregarlo XD)

Ens veiem! Un abraçada!


Editat per darrera vegada per AdmiBleachFan el Dj Abr 25, 2013 3:48 am, editat 32 cops en total
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  shirogane Dl Mar 21, 2011 9:12 am

¿has provat amb Megauload?
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dl Mar 21, 2011 9:17 am

shirogane escrigué:¿has provat amb Megauload?

Si però triga molt a carregarse i que només em duren 30 díes. I a sobre no es poden veure :S Per aixo els penjo en aquesta web.
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Capítols complets Bleach 91-115 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dl Mar 21, 2011 10:34 am

Tots els vídeos estan en el segon missatge Very Happy Un petit error a l'hora d'esborrar

Embarassed
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dg Mar 27, 2011 3:08 am

Bé! Des de ahir teniu els dos capítols 116 i 117 de Bleach.
Aquest últim em va costar molt de sincronitzar i poder aconseguir que les veus anessin al mateix ritme que la imatge :S
Jo l'he vist i crec que m'ha quedat bé, però vosaltres maneu.

Espero que les dues hores que vaig estar hagin quedat bé Very Happy
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dl Abr 11, 2011 4:44 am

Des de ahir teniu disponibles els capítols 120 i 121!! Anem igual que en el 3xl ^^ A veure si podem continuar igual!
Per lo que amb va dir Ichiglo, en el Japó ja han acabat o esta a punt de acabar els arrancars ¬¬

O sigui que ens queda molta serie! A veure si compraran tots els capítols fins al final ^^ Encara que tinc entès que la serie l'han estirat molt. I en una web que no recordo quina era, posava que te un termini de 10 anys O_O Això pot ser veritat???

Es que només de pesar tota la feina que amb queda!!! Laughing Sad
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dg Abr 24, 2011 7:06 am

Ja estan enllestits els dos nous capítols! Ara passa que el últim el 125, al pujar de Death Note, Bleach no funcionar el reproductor, doncs de aquí 24/48 hores no sortirà! Però si es pot descarregar!!

Ens veiem!! Arigato!!!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Ds Maig 07, 2011 6:26 am

Aquesta nit a veure si puc pujar els capítols sense problemes, ja que encara tinc problemes amb el router ¬¬
Així que jo espero poder pujar-ho!

Ens veiem!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dv Maig 13, 2011 6:46 am

Demà tindrem dos nous capítols de Bleach!! Així que esperem que demà sense falta pugui tenir els capítols pujats, però aviso!! Demà vaig a fer la rua amb el Barça! Així que no us queixeu si ho pujo tard! ¬¬

XD Domo Arigato!!!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  shirogane Dv Maig 13, 2011 12:32 pm

FOrça Barça i Força Bleach!!!!
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dc Maig 18, 2011 3:32 am

Hola! Be com ja he pogut pujar els capítols de Bleach, ja els teniu disponibles el 130 i 131!!

La rua del Barça va estar... doncs... de P*** mare! Increible! Vaig estar dintre en el Camp Nou i vaig aconseguir l'autograf d'en BOJAN!! I de Xavi!! Deu meu que una mica me si amb dona un atac de cor! Ei! No us penseu que soc com aquelles frikies que surten per la tele tipus fans "Justin Biber" aquelles que semblen unes desesperades i ploraneres, per sort no totes son iguals!

O sigui que el 28 cap a canaletes a esperar que guanyi el Barça la Champions!! I a celebrar-ho per tot lo alt! Per mi guanyi qui guanyi sempre el meu cor amb el Barça! Ni villaratos, ni busqueratos, ni puyalatos, ni xaviratos, ni bojaratos, ni mascheratos, ni valderatos, ni messiratos, ni res de res. ¡¡El barça campió!! ¿Porque? Perquè en ho em guanyat des de el primer partit! Perquè em sigut constants! Força Barça!!

Be doncs segons tinc entès son uns 400 capítols de Bleach mes o menys, encara tenim força Bleach per atipar-se. Esperem que el 3xl continu comprant els capítols del primer fins al últim! Que no fagi com les altres cadenes que deixen les series per la meitat ¬¬

DOMO ARIGATO!!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  Joahara Dj Maig 19, 2011 5:04 am

:O Quina enveja! Jo tmb soc molt fan del Barça!Vaig veure la rua i el parlament per la tele i me feia moltes ganes ser allà!:/ I un dels meus somnis es anar a veure un partit del Barça al Camp Nou!Smile

Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 34
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dj Maig 19, 2011 8:13 am

Joahara escrigué::O Quina enveja! Jo tmb soc molt fan del Barça!Vaig veure la rua i el parlament per la tele i me feia moltes ganes ser allà!:/ I un dels meus somnis es anar a veure un partit del Barça al Camp Nou!Smile

Ja arribarà un dia on aniràs a veure'ls! ^^ Sinó jo tinc que tenir fotos de quant van guanyar el triplet ^^ I unes quantes fotos (no gaire perquè amb van trencar la càmera) Però les millors van ser del triplet!!

Van estar un quinze minuts davant meu, allà vaig aconseguir l'autògraf de en Messi, Bojan, Xavi, Puyol, Eto'o, etc...
Fins i tot vaig tenir la sort de tenir la samarreta de en Messi!!! M'ho va donar quant estava parat ^^

Ja pujaré las fotos quant les trobi en el PC, ja que tinc tantes coses que de veritat no ho sé on estan.

Per cert aquest tema es per els capítols de Bleach ^^ Ja obriré un nou tema en OFF TOPIC del FCBarcelona ^^
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  shirogane Dv Maig 20, 2011 11:11 am

Noies!això es un forum de Bleach o de Barça, Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing ...la meva neboda mataria per l'autògraf de Xavi,n'està enamoradisima...
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dv Maig 20, 2011 11:54 pm

shirogane escrigué:Noies!això es un forum de Bleach o de Barça, Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing ...la meva neboda mataria per l'autògraf de Xavi,n'està enamoradisima...

El meu cap esta a la lluna XDDD Quin cap, ja obriré un post com he dit per comentar tot lo del Barça ^^ Així si algú sap res es posa en aquell apartat ^^

Aquesta nit Bleach!! O sigui a preparar motors!! I a fer petar la web i el canal 3xl!! Vinga noies esteu preparades??

Jo les veure mentre les sincronitzo, sinó no hi arribo a pujar-les. ^^
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dl Jun 13, 2011 12:46 am

Perdoneu companyes! Però es que s'acumula tots els capítols, per culpa del meu router ¬¬
Va molt malament, i només per intentar pujar un sol li costa molt! No ho sé perquè el meu router no funciona alhora de pujar ¬¬ ¡¡¡QUIN FÀSTIC!!!

A veure si tinc sort i comença a funcionar bé, que tinc molts capítols per pujar... de Bleach, de Death Note, Jeanne.... Ara que ja ho tenia tot al mateix ritme que el 3xl... Ho sento!!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  shirogane Dl Jun 13, 2011 5:05 am

No et preocupis,valorem l'esforç!
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dj Jun 23, 2011 12:29 am

Estic acabant de pujar els últims capítols de totes les series... Ara mateix posa que en 50 minuts tindré per fi l'últim capítol de Death Note.

I de Bleach en unes 87 hores per capítol... ¡¡¡DEU MEU!!! En quant comenci a tenir tot posaré els enllaços ¬¬
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dg Jul 10, 2011 8:27 am

Hola! Doncs per fi tenim aquí els capítols més recents desprès d'esperar a que es puguin pujar...

Falten els capítols 140 i 141 ja que a l'hora de sincronitzar donen error, i ni es reprodueixen ni es poden veure amb cap reproductor, així que els sincronitzaré de nou i els intentaré pujar lo mes ràpid possible.
Els nous capítols els 146 i 147 estan a la espera de que acabin de pujar des de el divendres, així que esperem que tingui una pujadeta el router i que estiguin ja ¬¬
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  jolugopa Dl Jul 25, 2011 4:02 am

thanks!!

feia temps que buscaba mes capitols en catala!!


jolugopa

Mensajes : 1
Fecha de inscripción : 25/07/2011
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  Joahara Dt Ago 23, 2011 6:33 am

Hola a tots!
Pfff tenia això abandonadíssim!:/
Ja sabeu vacances, desconexió xD
Moltissimes gràcies per anar pujant els capitols!Jo ara torno a anar una mica atrasada(mira que ja m'havia posat al dia eh xD) pero aquests dies a veure si m'hi poso i puc anar al dia!Smile
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 34
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dc Ago 24, 2011 8:18 am

Jo entre les vacances de la família, les entrevistes de feina, etc... La veritat es que no tinc gens de temps.
Així que per Setembre pujaré tots els capítols que falten per complet, perquè els tinc per sincronitzars veus. A no ser que els volgueu en japonès!

En quant estigui tot i estigui mes calmat la cosa, començaré a estar per aquí completament. Perquè ara mateix lo primordial per mi es la feina! ^^

Domo Arigato!! Qualsevol cosa aquí estem!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty agraiment y peticions...

Missatge  VR_DAVID_46 Dc Ago 31, 2011 3:44 am

Hola, my nombre es david!!!

Muchas gracias x crear esta pagina y colgar los videos de Bleach... no tngo tiempo a verlos en el orario k lo hacen y x el facebook me recomndaron esta pagina... y es magnifica... te lo as currado muxo... y espero k siga siendo asi.... weno keria pedirte a ver si podias colgar los dos videos k faltan entre el 39 y el 41... y seguir adelantando la serie al mismo tiempo k el 3xl.net
Espero k esto siga funcionando y seguro k no soy yo el unico k lo desea... Asi k xfavor sigue ayudandonos y algun dia te ayudarems a ti... muxas gracias y asta pronto.

David Martinez Gomez (Vr_david_46)

VR_DAVID_46

Mensajes : 6
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 34
Localización : Lleida

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  AdmiBleachFan Dv Set 02, 2011 10:02 pm

Hola i benvingut!

M'encantaria pujar-ho tot, però ara mateix mes impossible. Així que de moment els estic sincronitzant tots els que puc i els pujaré. De moment entre vacances, buscar feina, entrevistes i moure'm d'un canto a l'altre no em va gaire be.
Espero que ara per la propera setmana començo a baixar el ritme i tornar un altre vegada amb tot.

Sento no poder fer mes, però son masses coses per mi sola.
A veure si la propera estic a punt ^^
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan Empty Re: Capítols complets Bleach 91-149 i actualitzan

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum