Galeria AdmiBleachFan
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Galeria AdmiBleachFan
Tots els meus muntatges, dibuixos i de més les posaré a la meva galeria, encara que siguin las capçaleres, els botons i etc...
Així que de moment començo amb tots els meus muntatges per aquest fòrum, encara que tothom ho veu només entra, però es per estrenar aquesta secció! XD
Encara que siguin senzills, tots aquests muntatges els he fet jo mateixa. Inclòs els gifs de la Orihime obrin i tancant els ulls i l'altre. Alguns de les imatges les he agafat d'internet i d'altres els he dibuixat jo mateixa i els hi he donat color amb el Photoshop.
Espero que us agradi! Arigatooo!
Aquí les capçaleres:
Botons del fòrum:
Així que de moment començo amb tots els meus muntatges per aquest fòrum, encara que tothom ho veu només entra, però es per estrenar aquesta secció! XD
Encara que siguin senzills, tots aquests muntatges els he fet jo mateixa. Inclòs els gifs de la Orihime obrin i tancant els ulls i l'altre. Alguns de les imatges les he agafat d'internet i d'altres els he dibuixat jo mateixa i els hi he donat color amb el Photoshop.
Espero que us agradi! Arigatooo!
Aquí les capçaleres:
Botons del fòrum:
Editat per darrera vegada per AdmiBleachFan el Dt Abr 05, 2011 10:53 am, editat 1 cop en total
Re: Galeria AdmiBleachFan
shirogane escrigué:La ultima es brutal...amb l'Ichigo de perfil M'agraden molt!
Ooh!!! Gracies!!! Jo es que sempre tinc que fer algú, sempre he fet muntatges amb el Photoshop, però sempre havia sigut de Tomb Raider. XD
Tot i així tinc molts dibuixos i muntatges, només tinc que escanejarlos XD
He fet 14 avatars molt senzills per tenir algú de la serie
Son molt senzills, però que voleu fer no he tingut temps per res més. Estic pujant un altre vegada les cançons ja que tinc un problema amb el servidor, i estic acabant de traduir les biografies :S En quant pugui posaré firmes perquè tingueu on escollir Aquestes imatges ja estan disponibles com avatar
Son molt senzills, però que voleu fer no he tingut temps per res més. Estic pujant un altre vegada les cançons ja que tinc un problema amb el servidor, i estic acabant de traduir les biografies :S En quant pugui posaré firmes perquè tingueu on escollir Aquestes imatges ja estan disponibles com avatar
Be! Doncs he pogut escanejar un parell de dibuixos de Bleach. Un d'ells els vaig fer servir per a la capçalera ^^ Vaig donar-li color amb el Photoshop, es perquè no sigui 100% igual...
Espero que us agradi!
Espero que us agradi!
!ª!
són molt bonics!Dibuixes molt bé!
Jo de Bleach encara no m'he animat a dibuixar-ne cap, tampoc és que ho faci gaire bé xD
Mentida!Vaig dibuixar un dia la Yoruichi pel meu germà, que li encanta. Pero no se on deu ser jaja
Jo de Bleach encara no m'he animat a dibuixar-ne cap, tampoc és que ho faci gaire bé xD
Mentida!Vaig dibuixar un dia la Yoruichi pel meu germà, que li encanta. Pero no se on deu ser jaja
Joahara- Mensajes : 27
Osties noia!! Quant de temps!!
Doncs moltes gràcies! Es fa el que es pot. Millor dit tothom fa el que pot.
A veure si tinc més temps i puc pujar la resta ^^
Doncs moltes gràcies! Es fa el que es pot. Millor dit tothom fa el que pot.
A veure si tinc més temps i puc pujar la resta ^^
Aquí un altre dibuix de Bleach, fet amb rotulador permanent. La meva nova moda de dibuixar ^^