Forum Anime Fans
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Preguntes a Joan Sanz Bartra

Ir abajo

Preguntes a Joan Sanz Bartra Empty Preguntes a Joan Sanz Bartra

Missatge  AdmiBleachFan Dl Nov 21, 2011 8:19 am

Hola! Bé doncs jo li vaig fer unes preguntetes a Joan Sanz Bartra (doblador Vegeta)


(Preguntes Joan Sanz Bartra a través de Facebook)
Pregunta: ¿De tots els personatges que has doblat quin es el que més dificultat t'ha donat? Sempre pot a ver algun que es resisteixi o algun que hagis tingut que repetir l'escena perquè no acabava de encaixar. Quin et sembla que va ser per a tu?
Resposta: Ostres, és que jo feia doblatge als anys 90, no recordo personatges concrets, tret dels principals com en Vegeta, el Barrufet Poca-Traça, en Nakano, en Mal, etc....Jo he fet molt secundaris que han passat sense pena ni glòria; personatges que ningú coneix. L'únic que recordo és que una vegada, una sola vegada, va aparèixer un personatge que deia moltes paraules en llatí i que al final no vaig doblar perquè em veia incapaç de dir-les sense equivocar-me. No recordo el nom, ni la pel·lícula, ni l'any; ho recordo com una anècdota i prou.


Pregunta: De tots els personatges que has fet, quin es el que mes et va agradar doblar? Tothom parlem de Vegeta, però potser no va ser amb aquest personatge que et va agradar mes fer-ho
Resposta: Segona pregunta; el que més m'ha agradat doblar sí que ho tinc molt clar: va ser l'actor Jeff Bridges a la pel·lícula Fat City, més que res perquè ha estat l'única vegada que el meu nom s'ha associat a un actor de prestigi. Val a dir, però, que va ser molt abans que aquest actor guanyés l'Oscar, tot s'ha de dir. Salutacions.
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Preguntes a Joan Sanz Bartra Empty Re: Preguntes a Joan Sanz Bartra

Missatge  AdmiBleachFan Dl Nov 21, 2011 8:22 am

Be nois i noies! Aquí tothom que vulgui preguntar alguna cosa a alguns dels dobladors de la serie Bola de Drac Z o alguns com en Marc Zanni que també fa la veu de Ichigo Kurosaki, teniu aquests post per a posar les vostres preguntes que jo ho passaré a ells des de el facebook per desprès posar-ho aquí per a vosaltres ^^

I ho vull fer així, perquè si hi ha algú que te la mateixa pregunta no la torni a fer, sinó que ho miri des de aquí ^^ ¿¿Que us sembla??
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum