Forum Anime Fans
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Informacions, opinions, comentaris, etc...

3 participantes

Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  AdmiBleachFan Dj Maig 19, 2011 9:11 am

Aquí obro un post per a poder comentar la serie, opinar i posar mes informacions que trobeu sempre amb el enllaç de on s'ha extret la informació ^^

Domo Arigato!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  Joahara Dj Maig 19, 2011 9:27 am

Gràcies per obrir el post!

Aquí us deixo algunes pagines amb informació de Bleach!

-Wiki de Bleach, en castellà, página molt completa, actualitzada on trobaràs resposta a totes les preguntes sobre la serie!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

-Pàgina de Bleach a Wikipedia, deixo el link en català però també està en castellà, bastant actualitzada

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 33
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  AdmiBleachFan Dj Maig 19, 2011 9:33 am

Domo arigato!!

Que ús sembla la serie de Bleach?? Quins moments de la serie no us agrada??

A mi la serie m'agrada molt! Es fantàstica, però lo que no m'agrada es tots el moments que perdent en xorrades per perdre temps, com per exemple estar gaire be uns 2 minuts veien com menja ¬¬ O els capítols que estan de "relleno"... Posen molt perquè duri la serie, però la acció triga molt a arribar i quant be estan bona que dura no res! XDD

Quant siguem mes shinigamis, podem fer petits trivials a veure quina puntuació treiem i qui guanya XDDD
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  Joahara Dj Maig 19, 2011 10:05 am

Bé, jo tampoc he vist tant com per triar moments preferits de la serie, però el darrer que he vist, que es quan l'Ichigo, l'Ishida, el Chad, l'Orihime i la Yoruichi van a la societat d'ànimes per salvar a la Rukia m'ha encantat!

El principi la veritat es que no m'enganxava gaire, ja que trobava que et donaven massa informació de cop, no se com explicar-ho exactament, pero, vaig trobar com a que l'introducció t'explicaven un munt de coses en poc temps i no de forma progressiva. Potser es una paranoia meva eh xD
Quan ja van començar a sortir l'Ichida i Hollows més forts i sobretot a partir de que el Byakuya i el Renji venguin a buscar la Rukia la serie em va enganxar mes.

Estic amb tu que els capitols de relleno son terribles (capitols que estant a la Socientat d'Animes tonren al món humà per fer un capitol sobre les germanes de l'Ichigo, el Kon i el tio raro aquell de la tele, xD) pero a totes les serie, i sobretot si son llargues n'hi ha...ù.ú
També penso com tu que a vegades s'enreden massa en el pre-combat(que si es miren, que si xerren, ara s'acaba el capitol i quan comença el següent es tornen a mirar i desafiar i passam a una altre cosa per despres tonrar a la batalla, etc) i després el combat en si acaba en 5 minuts! Intensos pero 5 xD

Pero per altre banda m'encanta la diversitat de personatges que te(jo crec que es del que més m'agrada) i tot aquest món que ha creat l'autor dels Shinigamis amb les 13 divisions i en Rukongay i tot aixo. també m'agrada molt la idea de que cada katana tengui un nom i uns poders especials i diferents.
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 33
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  AdmiBleachFan Dj Maig 19, 2011 10:30 am

Doncs si que es veritat, te molts personatges però com ve dius aquest moments que es passen massa temps amb xorrades et maten ja que només esperes a que arribi lo millor i amb tot el farciment que li posen et passes 5 capítols..

Es com la serie "Oliver i Benji" que per arribar a la porteria contraria necessites 10 capítols, i perquè arribi la pilota desprès de un xut que a trigat 3 capítols en tocar-la necessita uns 4 capítols mes XDD
Pots estar la tira i mitja amb tot el farciment ¬¬ Però es clar vol fer una serie tan llarga que sinó hi posa això no hi hauria res per omplir.
A mi amb va molestar veient durant 2 minuts menjant, o uns minuts en l'escena en que la germana de no se qui es fixava en el calvo aquest (ostis tu que no recordo com es deiaaaa Laughing ) però be quant dius ja arriba al moment!! Ja arriba la batalla!! Es passaren uns quants minutets perdent el temps... jo lo que m'agradaria veure es l'enfrontament amb l'Aizen!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  shirogane Dv Maig 20, 2011 11:24 am

Estic molt d'acord,es veritat el que diu la Joahara,en ple moment rescat de la Rukia,de cop i volta ens trobem al món humà i la lluita per veure qui era l'alumne del "papanata" aquell de Shaman o com es digui...Però a m¡ el que em mata es el tema MEGADIALEGS a les batalles...osti! no m'expliquis com atacaràs o com estàs evaluant la tecnica de l'adversari i lluita!!!Però es una serie excel.lent en quant a riquesa de personatges...si ja disfrutavem amb els bankai dels shinigamis ara vindràn els Espada...¬¬ Però veig un cert paral.lelisme entre l'entrenament de l'Ichigo amb els Vizards i el que va fer la primera vegada amb l'Hurahara...no creieu?
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  Joahara Dg Maig 22, 2011 3:32 am

Lo dels entrenamentes dels Vizards no ho se perque encara no he arribat xD Ara vaig pel principi dels Bounts, jo calculo que quan comenci l'estiu i pugui mirar mes capitols vos agafaré jaja
Com dius tu, tmb em molesta molt aquestes explicancions sobre els atacs que van a fer xD pero jo crec que això ho fan en tots els mangas/animes en algun moment jaja
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 33
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  AdmiBleachFan Dg Maig 22, 2011 6:08 am

Si per desgracia en tots els mangas i animes surt aquest tipus de "relleno"es que sense això realment no durarien tant les series!
Aquests detalls de veure'ls menjar, xerrant o simplement el temps que perden es per allargar el capítol. Si no tingues aquestes coses ja hauriem arribat fa temps a la saga "arrancar" XDDD

Però be, mentre tinguem Bleach i bones series d'entreteniment més ben igual! XDD
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  Joahara Dg Maig 22, 2011 6:39 am

Si, totes aquestes coses de relleno, tenen el seu encant!
A mi em fa molta gracia veure com viuen el se dia a dia els capitans i tinents xD
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 33
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  shirogane Dg Maig 22, 2011 9:10 am

A mi el que emdiverteix molt es al final l'apartat de enciclopedia Shinigami o ara que fan la enciclopedia Arrancar...jejejeje...
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  AdmiBleachFan Dg Maig 22, 2011 11:09 pm

Si això de la enciclopèdia Arrancar es boníssim! Veure en Gin presentant aquest apartat i que es molt divertit els comentaris que te! XDD
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  shirogane Dl Maig 23, 2011 2:55 am

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  shirogane Dl Maig 23, 2011 2:59 am

També em feien gràcia les anècdotes dels Shinigami de les 13 Divisions...les reunions de noies...amb el Byakuya... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  Joahara Dl Maig 23, 2011 4:46 am

Siii, l'enciclopedia de Shinigamis es genial!Smile
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 33
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  shirogane Dl Maig 23, 2011 5:55 am

I que em dieu del Kon? Jo es un personatge que trobo a faltar,jejeje...
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  Joahara Dl Maig 23, 2011 6:03 am

Oh!A mi el Kon no m'agrada gens!>.< Crec que es un personatge en part necessari, ja que, que es una serie sense una mascota?xD
pero personalment no es un personajte que em faci gracia, tot i que es el seu objectiu.
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 33
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  AdmiBleachFan Dl Maig 23, 2011 11:30 pm

Es veritat que el trobo a faltar ¬¬ Però com no surti en algun moment de "relleno" ja que si comencen les batalles no crec que surti gaire, però be la veritat es que tots els personatges son necessaris, perquè cadascun te una personalitat que sense això quedaria molt soso... XDDD

A veure si comença l'acció! Que estic de relleno ja aburrida.
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  shirogane Ds Des 10, 2011 10:20 am

Bola de Drac està Ok,però jo trobo a faltar Bleach...tot i que no vaig poder esperar i l'estic veient Online Embarassed
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Informacions, opinions, comentaris, etc... Empty Re: Informacions, opinions, comentaris, etc...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum