Test de Zanpakotou
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Test de Zanpakotou
Hola Shinigamis!
Aqui us deixo un test per evaluar el vostre nivell de coneixement de Bleach...Sort!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Aqui us deixo un test per evaluar el vostre nivell de coneixement de Bleach...Sort!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Re: Test de Zanpakotou
Un 83% ma donat No en se gaire! Vaig començar a veure Bleach des de el capítol 63 XDDD
O sigui que no fa gaire com aquell que diu, no podia veure els capítols i no sabia que a la web del 3xl es podia veure!! XD
Deu meu! Quant per fi, vaig poder estar asseguda davant de la TV per veure'l!!! Ufff!!!
Doncs bé! Tinc que millorar en el test
O sigui que no fa gaire com aquell que diu, no podia veure els capítols i no sabia que a la web del 3xl es podia veure!! XD
Deu meu! Quant per fi, vaig poder estar asseguda davant de la TV per veure'l!!! Ufff!!!
Doncs bé! Tinc que millorar en el test
Es que els noms son tan complicats!!!
Per a una espassa no em diguis que no rebuscat el nom!! Però tot i així d'aquí no res farem els tests com si res!!! Força Bleach!!! XDD
Per a una espassa no em diguis que no rebuscat el nom!! Però tot i així d'aquí no res farem els tests com si res!!! Força Bleach!!! XDD
Jo he tret un 53%, per anar pel capitol 63 no esta gaire malament no? xD
Bon test!
Bon test!
Joahara- Mensajes : 27
Joahara escrigué:Jo he tret un 53%, per anar pel capitol 63 no esta gaire malament no? xD
Bon test!
Des de el 63? Jo el vaig trobar en el 87 jajajaja vaig estar fins el 91 buscant la manera de trobar com descarregar els capítols per pujar-ho.
Tot i així com son noms molts rebuscats i complicats, la nota es bona per a tots XD
I a sobra com et posen noms molts semblants es normal que sense voler marquis un altre jajajaja
Bona nota per a ser des de el capítol 63!! De aquí no res treurem un 100% i sense problemes de noms! ^^
Bona nota Joahara!Jo la vaig seguir desde el principi i mira quina nota em va sortir...tafanejarem les wikis que ens has passat per empollar....
Jaja si, jo crec que en aquesta serie si que s'ha empollar una mica xD Entre capitans, tienets, Zapakotou, companys, etc hi ha tants de noms!xD
Joahara- Mensajes : 27
Això es com tenir que estudiar tots els presidents de la historia, tots els dictadors i demés de tot el planeta... XDD
Però be arribarà un moment que no tindrem que empollar, perquè tindrem Bleach per força temps! XDD
Ho tindrem com per la mà! jajajajaja
Però be arribarà un moment que no tindrem que empollar, perquè tindrem Bleach per força temps! XDD
Ho tindrem com per la mà! jajajajaja
Jo he tret un 95%!!! Sóc una Friki de Bleach.
La veritat es que em vaig empollar una mica la serie
juligarci- Mensajes : 1
juligarci escrigué:Jo he tret un 95%!!! Sóc una Friki de Bleach.
Molt bona nota!! ^^ I benvingut al fòrum! XDD
Es que aquesta serie ja es per empollar des de el principi, es molt llarga i complicada, però tot i així es una serie molt bona! XDD
^^ Benvingut!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum