Forum Anime Fans
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Recaudació de diners per a Japó

3 participantes

Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Dt Mar 29, 2011 11:10 am

Bona tarda!

Doncs com diu el títol, vull fer una recaudacio per a Japó ¿i com? - Doncs amb el servei gratuït de 4shared.com on tinc totes els capítols i amb dropbox on estan les cançons. Aportant una petita quantitat a Creu Roja he fet que aquestes dues contes només per veure els capítols o per escoltar les cançons (només el veure i escoltar no el descarregar) es recaudara 1€.

Tot el contingut que tothom mira online només des de les meves contes s'ingressen en una compta apart de la Creu Roja Japonesa, una vegada s'arribi a una quantitat mes o menys respectables es passaran directament a la conte general on es destinara pel Japó.

Aquesta es el meu petit granet de sorra, així ja que tot es gratuït aprofitar que aquesta serie japonesa rebi una aportació per petita que sigui. A mi amb va molt bé que tothom entri a veure els capítols i es clar, però si entren a veure que per lo menys sense tenir que donar diners i sense adonar-se aportin una petita quantitat de 1€ per menjar o per medicaments o simplement per aigua.

Així que agrairia que si algú veu aquests capítols i sap que algú li agrada la serie, que la recomani, encara que una vegada acabada l'aportació no vulgui entrar més ven igual. Però per poder enviar des de aquí una quantitat per ajudar.

Moltes gracies a tots per col·laborar i per contribuir en aquest fòrum, que sense vosaltres no seria res. Només vosaltres feu que tot el treball per petit que sigui en aquest fòrum, valgui la pena perdre hores que poden ser a vegades esgotadores mereixi realment la pena l'esforç.

Gracies a tots per les visites, a Shirogane la meva gran companya que sense ella aquest fòrum no seria RES DE RES, que m'ajuda a omplir a trobar enllaços, galeries o simplement per omplir debats per donar moviment.

Gracies! ^^
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  shirogane Dt Mar 29, 2011 11:01 pm

Difundit a Facebook per si algú més es vol animar a col.laborar! Laughing
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 45
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Ds Abr 02, 2011 12:26 pm

Tenim recaudats 58€ pels capítols i 212€ per les bandes sonores de Bleach!!!
Mare meva!! Encara que sigui només 500€ a un petit fòrum que no te gaire moviment esta molt bé!

La serie japonesa Bleach aportarà a Japó una petita quantitat de diners, que encara que ells no ho saben, per una vegada els hi aportarà beneficis... No per els qui venen la serie, sinó que anirà destinat per a totes les persones que ho necessitin!

Per molt petita que sigui la quantitat, encara que només es puguin comprar 400 ampolles d'aigua... més val això que res.


Així que gracies a totes les persones que escolteu les cançons, que veieu els capítols estem donant uns diners que es destinaran a la Creu Roja Japonesa.

Però me assegurat que no s'envien diners, sinó que siguin per comprar menjar, aigua i medicaments.
Perquè sinó no arriba a la població per desgracia.
Una vegada per setmana donare las dades de quant tenim recaudat!!! ^^ ARIGATOOOO!!!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Dc Abr 06, 2011 11:14 pm

Bueno doncs tenim recaudats dels capítols 91€ i en les cançons uns 283€ no esta gens malament, per cert recordo que no es per descarrega, sinó per veure i escoltar online les cançons i els capítols!!

Jo en quant entro obro una finestra amb les cançons i vaig fent amb l'altre finestra en el fòrum, així escolto, m'entretenc i aporto XD
Gracies si les descarrega molta gent, però això només serveix per escoltar-les i veure.


Arigatooo!!!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Dt Abr 12, 2011 6:45 am

Tenim ara mateix 145€ entre els capítols de Bleach i Death Note (aquest últim el vaig obrir no fa gaire així que es mes difícil de recaptar) i en les cançons tenim........ 367€!!! ^^

Arigatoo!!! Ara tinc pujats les cançons de Death Note i els hi estic acabant de fer el reproductor ^^ i acabar de posar els últims cd de Bleach, que aquests em donen mal de cap...

Sayonara!! Per lo menys encara que sigui una misèria algú sortirà ^^
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  shirogane Dt Abr 12, 2011 11:28 am

おめでとう Omedeto!Enhorabona!!!!!!
bounce
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 45
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Dv Abr 22, 2011 3:45 am

Bé doncs tenim recaudats en capítols 199€ i en les cançons 497€ ^^
Bé ja queda menys per finalitzar aquesta recaudacio (1/05/2011), no es gaire diners, però pels 7 que som ^^ esta molt bé!!
Es normal que amb els poquets que som i només 1€ per veure i escoltar, no es gaire però millor això que estar amb els braços plegats!!!!

Moltes gracies a tots els que heu col·laborat!!! Encara queden un dies, però sense vosaltres això no seria res ^^

Domo Arigato!!! A tots els que esteu aquí, llàstima que no tinguem gaire moviment al fòrum, però gracies a tots per la vostra ajuda!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Dt Maig 17, 2011 3:00 am

Hola!

Be doncs desprès d'aquest temps d'espera perquè m'enviessin el total del recaptat amb totes les comptes així queda tot:

Capítols Bleach: 519€
Capítols Death Note: 128€
Capítols Jeanne La lladre Kamikaze: 3€
Bandes sonores Bleach: 786€
Bandes Sonores Death Note: 38€

Total: 1474€

Això se li descompte els 158€ que vaig donar de dipòsit per si no arribava al mínim, es a dir que hem superat les expectatives!! ^^ DOMO ARIGATO!!!

TOTAL: 1316€ Això es lo que s'ha aportat a la Creu Roja! Moltes gracies a tothom!!! Per la vostra aportació!!

Tràmit de donacions finalitzat! No es gaire realment per a totes les persones que ho necessiten però millor això que res ^^ Una comunitat petita que hem aportat una petita quantitat que es benvinguda ^^

DOMO ARIGATO A TOTHOM!! Gràcies! Gracias! Thanks!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  shirogane Dv Maig 20, 2011 11:16 am

Com que no es gaire!!!!! Es una quantitat més que respectable...que som un petit forum no la Marató de TV3 Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Ja es podrà fer força coses amb això segur!
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 45
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Ds Maig 21, 2011 12:02 am

shirogane escrigué:Com que no es gaire!!!!! Es una quantitat més que respectable...que som un petit forum no la Marató de TV3 Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Ja es podrà fer força coses amb això segur!

Doncs he tornat a fer això de recollir diners amb aquests mateixos servidors, per així no només el terratrèmol de Japó sinó ara també per el de Lorca (Múrcia). Una manera també d'ajudar els de casa ^^
Quant estigui tot finalitzat doncs amb tornaren els diners aportats des de un principi per sinó arriba ^^
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  shirogane Ds Maig 21, 2011 10:34 am

Em sembla una iniciativa perfecta!!!I més endavant podem seguir recaudant per difenrents causes,si et sembla bé...Hi ha moltes asociacions d'animals que també agrairien donatius... Surprised
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 45
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Ds Maig 21, 2011 10:42 am

shirogane escrigué:Em sembla una iniciativa perfecta!!!I més endavant podem seguir recaudant per difenrents causes,si et sembla bé...Hi ha moltes asociacions d'animals que també agrairien donatius... Surprised

Si es veritat, però aquests servidors son molt especials per desgracia ¬¬ Aquests dones calers abans i desprès si arribes et tornen lo que has dipositat, però per coses més petites haure de buscar una altre cosa...
Ja ho vaig pensar des de que vaig veure las asosiacions d'animals que tens al Facebook, però per coses petites no et serveixen ¬¬

Haig de mirar una altre forma de poder recollir diners sense que la gent tingui que aportar, només amb els serveis semblants a aquests i així començar amb altres coses e iniciatives que en necessiten.

Perquè es clar un botó de donacions esta molt bé, però ja t'implica que tens que aportar diners, una altre cosa es deixar espai en el fòrum perquè les asosiacions puguin fer la seva publicitat i que la gent entri a comentar o informar-se.
Però es clar no tindria res a veure amb l'anime, seria com un apartat apart i que ells donin la informació i la gent tingui el seu lloc per poder recaudar ¬¬ Però això seria una mica complicat.
No ho trobo malament que la gent entri amb un apartat en especial per a coses així, si esta tot ben posat, però perquè la gent entri i doni diners es una mica difícil. Jo si necessiten espai aquest mateix lloc puc obrir un post per asosiacions d'animals, carites, etc... No tinc problema, però que entrin ja es un altre cosa.

A veure quina empesco... ¬¬
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  shirogane Ds Maig 21, 2011 10:46 pm

Si,pots fer un apartat Miscel.lania i que la gent penji la publicitat que vulgui,de moment podem fer difusió i mentre rumiem com podem fer la recaudació.Que dius?
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 45
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Dg Maig 22, 2011 1:18 am

shirogane escrigué:Si,pots fer un apartat Miscel.lania i que la gent penji la publicitat que vulgui,de moment podem fer difusió i mentre rumiem com podem fer la recaudació.Que dius?

Això esta be, però jo la publicitat o pensava per a les associacions d'animals, carites, etc... Totes aquelles que volen tenir un lloc per respondre o per informar. Sinó això es convertiria en un fòrum de tota mena de publicitat... un SPAM total ¬¬

No ho sé podria parlar amb ZARPA Zaragoza per a poder anunciar els gossos perduts, gossos trobats, gossos en adopció, gossos adoptats o qualsevol animal tenin el seu lloc. Com qualsevol altre associació...
De moment faré lloc al fòrum en invisible, així veig com va quedant o es igual directament així si algú veu res malament ho puc canviar ^^

Doncs començaré a fer-ho i amb posaré en contacte amb ZARPA ^^ Aquest lloc puc fer-ho en obert que tothom pugui comentar i opinar ^^ Perquè si es tenen que registrar pobres! Menys problemes perquè entri la gent ^^
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  Joahara Dg Maig 22, 2011 4:30 am

Me pareix una genial iniciativa això d'enviar diners a Japó i Lorca!
Però la veritat es que no acabo d'entendre d'on surten aquests dobles...Com mes es miri el que penjau més diners, però qui els posa?
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 33
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Dg Maig 22, 2011 5:57 am

Joahara escrigué:Me pareix una genial iniciativa això d'enviar diners a Japó i Lorca!
Però la veritat es que no acabo d'entendre d'on surten aquests dobles...Com mes es miri el que penjau més diners, però qui els posa?

Jo vaig posar 158€ per activar això, vaig insistir molt! Ja que no es normal fer-ho això, aquest servidor guanya els diners només que la gent entri i miri els vídeos, així que en aquest cas en el meu servei (la meva compte) tot lo que es miri des de aquí s'aporta tot a Creu Roja Japonesa.
Ells sempre que algú entra li doni a reproduir ja guanyen i como no es gaire el que han d'aportar, sinó arriba a la quantitat mínima que jo he aportat doncs es queden els meus diners, sinó m'ho tornen.

No es gens però gens normal que aquests servidors tinguin aquesta consideració, però com aquest fòrum es molt petit doncs no tenen problema, si tingues mes visites si que no voldrien fer-ho ja que perdrien molts diners i això no els interessa. Son així de macos ¬¬

Vaig posar-me en contacte amb ells per donar la iniciativa i durant un parell de dies van estudiar el fòrum, la meva compte el número de visites i ells amb van donar la opció. I com he dit abans crec que han dit que si, perquè no hi entre quasi ningú.
Ells van dir-me la quantitat de 1€ per reproduir, jo pensava al principi que si digues un 1€ dirien que no sens falta, però la veritat es que aporten una mica de diners i sense tenir que pagar milions ¬¬ I això la veritat es una cosa que no m'agrada, ja que ja he vist que quant han aportat els diners ho han fet al seu nom i en petit el nom d'aquest fòrum... Quins garrepes, però be es igual l'esforç d'aquest petit fòrum ha donat uns petits fruits, que poden ser el principi per a altres iniciatives per al benestar de tots ^^ Sense donar-se conta la serie Bleach, l'anime i el manga també poden donar els seus beneficis ^^

Però ara el dilema que tinc es que per coses més grans i quant mes gent i participi menys servei amb donaren (no volen perdre diners) per això tinc que empescar-me com poder tenir un servei gratuït que la gent sense tenir que donar diners pugui aportar el seu granet. Encara que sigui fer amb altres fòrums recollida de roba per a Carites, o Creu Roja...
Vols ajudar a tothom, però es tan complicat no tenir que aportar diners, tot roda per diners, sense això ningú fa res. I això la veritat es que no es tot.
Jo puc aportar diners i donar menjar, però a vegades només el fet d'estar amb la gent gran o la mes necessitada tens per dintre un sentiment de, no se com expressar-ho. Entre per dintre i et sents molt bé, sents que encara pots fer més, però la gent que ho necessita esta molt dispersa per tot arreu i també necessiten que hi arribis. Per això vull trobar la manera de poder fer qualsevol cosa que sigui, per petita que sigui i aportar el meu granet de sorra.

En resumides contes aquests servidors per fer la cara bonica no els importa, això si que no perdin gaires diners ¬¬ Ells cobren uns 2€ cada vegada que algú fa servir el seu buscador, que algú hi entri, que algú reprodueixi, etc... A més de la gent que tenen PREMIUM amb ells, no els hi ve d'aquí poder donar diners per bones obres, però son uns corruptes que només miren per ells i la resta els hi dona igual. Amb donen ganes de plorar només de veure com gent que no es mereix tenir tot el que te trepitja als de més abaix només per beneficis de pocs (els mes rics, la llei que tenim es per poder tenir tot be per als milionaris, si passa res ho pagarà el del "carrer").

Esperem poder ser una mica més gran aquest fòrum per poder fer quedades entre tots i les vegades que ens reunim poder fer donacions, encara que sigui la roba que ens va petita per els nens, o gent necessitada.
Al principi o pensava fer les quedades en algun lloc a prop de centres de recollida de roba o centres de nens petits que també els hi va be que gent jove els hi faci companyia, sembla tot tan fàcil de fer... JA M'AGRADARIA!
Ho podem fer amb les nostres mans, però ens ho posen tan difícil, quina frustració!

Sento aquests repertori de sentiments, però es que només de veure tot lo que tinc al voltant amb fa fàstic, no tot es dolent, però surts al carrer i compres algú i a qui estes pagant es a un milionari... regalen diners a bancs i demés, i si s'han van a la M**** no passa res, la gent treballadora que estan fins el cul de M**** ja ho pagarà. Ells s'encarregaran de la deute de uns quants. Només hem aportat una quantitat patètica de diners a gent que ho necessita i encara si tingues més visites ho desactivarien, quants aquests son capaços de comprar en un dia xorrades de milers i milions de coses tan estúpides, que a mi s'ha amb cauria la cara de vergonya. Aquí tothom comprem coses, encara que sigui sense que faci falta, però no ens ho guanyem això?? No anem a treballar cada dia, pagant la M**** de els altres i als politics corruptes, doncs es normal que com a mínim tinguem la possibilitat d'assaborir els nostres diners que amb tot el que fem no serveixen de res, perquè no hi han prou.

Deu meu senyor quin rotllo acabo de deixar anar O_O Ho sento, però es que algú ho havia de dir! XDD
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  Joahara Dg Maig 22, 2011 6:34 am

Tranquil·la, no es cap torrada, m'ha agradat mol llegir-ho. A més amb aquesta torrada encara estic més contenta de ser part d'aquest fórum!
Me pareix genial que moguessis tot això per recaudar doblers, i esta clar que podrien donar més, però com has dit el negoci es guanyar doblers i no perdre'n. Però com a mínim t'han deixat fer-ho que ja es algo! Estic segura que altres empreses t'haguessin posat més pegues¬¬

I t'entenc, hi ha dies i moments en que necessites desfogar-te d'alguna manera, expressant tot el que t'indigna, i estic contenta que ho hagis fer aqui i ho hagis compartit amb nosaltres!
Joahara
Joahara

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 17/05/2011
Edad : 33
Localización : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Dg Maig 22, 2011 11:16 pm

Joahara escrigué:Tranquil·la, no es cap torrada, m'ha agradat mol llegir-ho. A més amb aquesta torrada encara estic més contenta de ser part d'aquest fórum!
Me pareix genial que moguessis tot això per recaudar doblers, i esta clar que podrien donar més, però com has dit el negoci es guanyar doblers i no perdre'n. Però com a mínim t'han deixat fer-ho que ja es algo! Estic segura que altres empreses t'haguessin posat més pegues¬¬

I t'entenc, hi ha dies i moments en que necessites desfogar-te d'alguna manera, expressant tot el que t'indigna, i estic contenta que ho hagis fer aqui i ho hagis compartit amb nosaltres!

Doncs gracies! ^^ A veure que puc empescar-me per fer algun mes detallet per recaudar els diners ^^ De moment me posat en contacte amb una associació d'animals per fer encara que sigui la publicitat d'animals perduts, per adoptar, etc... ^^
Ara tinc que mirar altres associacions per donar espai ^^

Gracies per el teu comentari ^^ I es veritat que moltes altres no haguessin fet res i ni haguessin mogut un dit ¬¬ Però encara gracies que la meitat que guanyen d'aquí els han donat, no es gaire però millor això que res ^^
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  shirogane Dl Maig 23, 2011 3:09 am

Si,ja vaig veure l'associacio Zarpa representada...es d'agraïr perqur ara que ve el bon temps es quan lamentablement comença la temporada alta d'abandonaments d'animals.El tema quedades per recaudar diners i coses em sembla bonísima idea,a veure si més gent s'anima i podem fer-ne alguna o quedar quan es faci alguna fira o esdeveniment solidari.
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 45
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  AdmiBleachFan Dg Jul 10, 2011 8:32 am

Jo me posat en contacte amb moltes organitzacions però cap respon ¬¬ N'hi han algunes que no tenen diners per a poder donar-se a conèixer, però quant els hi dic que els hi cedeixo espai en el fòrum per a poder donar veu als quatre vents, amb la condició de que siguin ells qui s'encarreguin de l'apartat complet. Ningú respon ¬¬

Jo estic a la espera, però tota sola no puc fer les coses. Necessito ajuda per a portar les seccions i les informacions.

Algú voluntari per a posar la informació de l'apartat Zarpa?? Gracies!

I en el tema de recaudacions ja ha finalitzat el temps i queden així O_O

Capítols Bleach: 910€
Capítols Death Note: 289€
Capítols Jeanne La lladre Kamikaze: 98€
Bandes sonores Bleach: 953€
Bandes Sonores Death Note: 97€

Total: 2347€ O_O Bé que s'ha de dir que els últims capítols de Death Note han ajudat molt, ja que son els més vistos de tots i els de Bleach ni han molts que superen les 50 visions ^^

DOMO ARIGATO!!! DOMO ARIGATO!! MOLTES GRACIES!!

Així que ja han quedat des de ahir els diners a mans de Creu Roja, i gracies a la primera tanda s'ha pogut aportar menjar i aigua a un quants refugis de Japó ^^ Els hi demanat si poden donar-me els vídeos per poder posar-ho aquí, i així obrir un canal del fòrum per a posar tot el que fem aquí!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recaudació de diners per a Japó Empty Re: Recaudació de diners per a Japó

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum