Web Catanime
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Web Catanime
Aquí una web catalana on trobar series d'anime i manga, no us heu de perdre aquesta web!! Os convido a visitar-la!
Aquí trobareu moltes de les cançons de series anime mes conegudes!
Web Catanime
Web Catanime
Re: Web Catanime
AdmiBleachFan escrigué:Aquí una web catalana on trobar series d'anime i manga, no us heu de perdre aquesta web!! Os convido a visitar-la!
Web Catanime
Genial!hi ha varios buscava l'opening i de l'Inuyasha en català...
Estic esperant resposta del webmaster d'aquesta web per posar aquí totes les novetats que tingui, posar la novetat amb l'enllaç directa a la descarrega de la seva web, així tots els de aquí els serà més fàcil trobar les coses ^^
Esperem que això comenci a tenir moviment perquè al final seguirem sent dues XD una comunitat petita pero acollidora jajajaja
Esperem que això comenci a tenir moviment perquè al final seguirem sent dues XD una comunitat petita pero acollidora jajajaja
Si,la veritat es que serà més fàcil informar-se i segur que comencem a ampliar "le petit comité" que formem
Això espero tinc encara molta feina per posar aquí, estic acabant de pujar totes les bandes sonores de Bleach, i de moment en quant rebi la resposta del webmaster començar a posar totes les novetats d'aquestes i de les altres webs.
En quant tingui permís ja puc començar fent batudes i pujar tot
En quant tingui permís ja puc començar fent batudes i pujar tot
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum