Fansub en català
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Fansub en català
Aqui teniu el link del primer fansub en català...
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Re: Fansub en català
No fa ni una hora que he vista aquesta pàgina jajajaja
Graciés per l'aportació! No se que faria sense tu!!!
Graciés per l'aportació! No se que faria sense tu!!!
jejejeje...res,miro d'estar informada del que m'agrada...ja n'aniré aconseguint més de fansub en tant vagi tenent més info,ja sigui per mirar anime en VOSC o per idees per al forum.
pel que sembla a dia d'avui només hi ha 3 fansu en catala animelliurefansub i anicat a banda del que us vaig passar ahir...estaré alerta per novetats... Sayonara!
Te que haver més, però segur que es perquè no es gaire conegut.
A veure si apareixen més!!
Jo miraré de fer enllaç amb tots ells per poder tenir més moviment i perquè les persones que entrin tinguin més llocs disponibles sense tenir que buscar tant. Que a molta gent li costa trobar llocs en català, entre tanta de castellà...
Observarem totes les webs fansub i de més per poder trobar totes les possibles.
Graciés!
P.D. Tinc tota la feina del fòrum acumulada jajajaja, biografies, cançons Bleach, l'apariencia del fòrum, etc... A veure si començo a tenir tot ja preparat que aquest pas només serem tu i jo.
A veure si apareixen més!!
Jo miraré de fer enllaç amb tots ells per poder tenir més moviment i perquè les persones que entrin tinguin més llocs disponibles sense tenir que buscar tant. Que a molta gent li costa trobar llocs en català, entre tanta de castellà...
Observarem totes les webs fansub i de més per poder trobar totes les possibles.
Graciés!
P.D. Tinc tota la feina del fòrum acumulada jajajaja, biografies, cançons Bleach, l'apariencia del fòrum, etc... A veure si començo a tenir tot ja preparat que aquest pas només serem tu i jo.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum