Forum Anime Fans
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Bola de Drac Z Kai

2 participantes

Ir abajo

Bola de Drac Z Kai Empty Bola de Drac Z Kai

Missatge  Erik007 Dj Maig 10, 2012 4:10 am

Bola de Drac Z Kai Dragonballkai

NOVA RELEASE DE DRAGON BALL Z KAI


SÈRIE COMPLETAMENT REPUJADA! JA TENIU DISPONIBLES ELS 98 CAPÍTOLS!! A DISFRUTAR-LA!!!


Molt bones... Feia ja moltíssim temps que no aportava res per aquí i m'he decidit reincorporar-me oferint una nova release de DBZ Kai. He vist que ja n'hi ha unes quantes en marxa, però pel que he vist, o pesen bastant, o estan en format 4:3, o hi ha algun error de sincronització,... Així que m'he decidit de pujar una nova release que intenti solucionar aquests problemes... El que he fet és agafar els videos gravats directement del canal 3xl en format .ts i convertir-los a format .mkv intentant millorar una mica la resolució sense perdre qüalitat...

També he modificat aquest post de tal i com era al principi per deixar-lo una mica més arreglat i fàcil de trobar la informació que busques en ell. Té 4 seccions ocultes per "spoilers". A la primera, tal i com diu el títol, hi ha les especificacions complertes de la release, tant pel que fa al tema d'àudio com al de vídeo. A la segona, hi ha 10 captures agafades de la reproducció del 1r capítol amb el reproductor MediaPlayerClassic HC sense canviar artificialment la resolució. A la 3a, hi tenim els enllaços de descàrrega dels episodis. I a la última, hi vaig posant diversos links a mode d'extres... Són videos relacionats amb la sèrie que he editat jo mateix i he penjat al youtube...

Si algú té ganes de distribuïr aquesta release per altres mètodes com per exemple emule, o per altres servidors,... Ho pot fer sense cap problema. I si voleu penjar-ho en alguna altre web, no hi ha cap problema, així la release arribarà al major número de gent possible. Jo només ho distribueixo per Mediafire i Rapidshare a "www.animelliure.net" i "www.totsrucs.cat". Només us demano que si compartiu la sèrie, respecteu l'autoria... Salut i bona descàrrega!


ESPECIFICACIONS DE LA RELEASE


Spoiler:


CAPTURES DE VIDEO


Spoiler:


ENLLAÇOS DE DESCÀRREGA



Spoiler:

EXTRES


Spoiler:

Erik007

Mensajes : 6
Fecha de inscripción : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac Z Kai Empty Re: Bola de Drac Z Kai

Missatge  Erik007 Dj Maig 10, 2012 4:17 am

Bé, us deixo aquí tota la sèrie completament repujada...

Com he comentat en els forums on l'he pujat, amb els links de mediafire, tinc un límit d'ample de banda mensual que es resseteja sobre el dia 18-19 de cada mes. Així que si kuan us intenteu baixar algun episodi de mediafire us surt un missatge que us diu que el link està temporalment no disponible és per culpa d'això... Per tant, us recomano que us baixeu la sèrie de rapidshare... Razz


Salut i bona descàrrega!

Erik007

Mensajes : 6
Fecha de inscripción : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac Z Kai Empty Re: Bola de Drac Z Kai

Missatge  AdmiBleachFan Dt Maig 29, 2012 12:50 am

Moltes gràcies Erik!!! Gràcies per la teva a portació ^^

A veure tots els capítols de Bola de Drac Z Kai ^^ Merci!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac Z Kai Empty Re: Bola de Drac Z Kai

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum