Forum Anime Fans
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Perquè ningú agraeix, comenta o diu res??

2 participantes

Ir abajo

Perquè ningú agraeix, comenta o diu res?? Empty Perquè ningú agraeix, comenta o diu res??

Missatge  AdmiBleachFan Dc Maig 11, 2011 7:40 am

Hola!

Tal com diu el títol d'aquest tema, perquè no s'agraeix les aportacions, es comenta o doneu moviment al fòrum??
Ho sento, però es que he rebut queixes per haver trigat a pujar la serie de Bleach, per problemes amb l'internet i ningú dona les gracies!
Només som dues persones qui puja series, JO i SHIROGANE, ningú mes. Hem demanat moltes vegades paciència, i hem demanat disculpes per haver trigat, però tothom entra i ningú diu res.
Encara que aquest fòrum no es res de l'altre mon, fem moltes hores per pujar les series, fons d'escriptori, bandes sonores, etc... No es gaire cosa, però es molt només per a dues persones...
He rebut moltes peticions per posar la serie de "El detectiu Conan", "Bobobo Bobo", "Jeanne la lladre kamikaze", fins i tot capítols del"Crackòvia"... Moltes bandes sonores que també han demanat "Inuyasha", "Dragon Ball", etc...

Fins i tot pel·lícules com "El viaje de Chihiro" tan en català com en castellà...

Es demana moltes coses i jo com a mínim demano que també aporteu coses al fòrum com: Agraïments, imatges, si dibuixeu els vostres treballs, o simplement donar moviment al fòrum.

No estem cobrant per fer aquest treball que per lo menys a mi, amb te hores i hores sincronitzant, convertint, buscant, etc... Per rebre queixes i cap agraïment...

Això no m'ho esperava sincerament ¬¬ Se que no tothom sap pujar vídeos, etc. Però el fet de escriure o de donar les gracies, encara que no podeu aportar en el fòrum cap música o el que sigui, només el donar moviment ja es per sentir-se be, ja que veus que tot el temps que estes aquí i tota la feina que dona es de utilitat i que la gent et dona les gracies.
Això per a mi es mes valuós que el fet que no podeu aportar.


Demano que tots els qui estan aquí ens doneu moviment i que com a mínim ja que demaneu com a mínim es doni les gracies.

Gracies i sento aquest missatge que no tenia pensat fer, però es que ja es massa desprès de vuit missatges de queixes per això, per allo i per no se que.


Editat per darrera vegada per AdmiBleachFan el Dj Maig 12, 2011 12:18 am, editat 1 cop en total
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Perquè ningú agraeix, comenta o diu res?? Empty Re: Perquè ningú agraeix, comenta o diu res??

Missatge  shirogane Dc Maig 11, 2011 9:54 am

Estic totalment d'acord!Com es pot tenir la barra de exigir sense aportar res a canvi.Ningú s'ha parat a pensar que les 2 persones que aportem coses al forum ho hem de combinar amb les respectives feines i que em de treure hores d'on no hi ha.Jo trigo a pujar coses perque no tinc temps i veient el poc agraïment o nul per part vostra m'han donat ganes de no penjar res més.Però li dec a l'admin que s'ho està currant molt.
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Perquè ningú agraeix, comenta o diu res?? Empty Re: Perquè ningú agraeix, comenta o diu res??

Missatge  AdmiBleachFan Dj Maig 12, 2011 12:11 am

No es per res, perquè hi haurà gent que no te temps o qualsevol altre cosa, però que vinguin encara a queixar-se quant de tot això no cobrem res, ho fem perquè volem i per la nostra satisfacció per compartir tot lo que ens agrada...
Estem aquí perquè volem, estem aquí per lo mateix que vosaltres, estem aquí per xerrar i passar-ho bé i tot això es fa perquè agrada i per donar la oportunitat a tothom de poder veure series i tenir un lloc a on parlar.

Ho fem gratis, treiem temps de on no hi ha i tot per vosaltres, no per res més.

I veure que tot el temps que estes aquí ningú et diu res, ni agraeix les coses i a sobra només reps missatges amb queixes per trigar a l'hora de pujar i per demanar mes series i pel·lícules.... Això no ho veig just! I ho sento per a totes les altres persones que no han fet res i no en tenen culpa.

Però si us plau, encara que sigui per donar tema de conversa això ja s'agraeix!

Gracies! Sobretot a Shirogane! Que sempre ha estat aquí fent-me costat! ^^ Domo Arigato!
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Perquè ningú agraeix, comenta o diu res?? Empty Re: Perquè ningú agraeix, comenta o diu res??

Missatge  AdmiBleachFan Dv Maig 13, 2011 8:05 am

Bé doncs tal i com he posat en el missatge dels capítols de Bleach, totss esl reproductors estan en spoiler, per no sobrecarregar la pàgina, però si desprès de això la gent no comenta ni agraeix, ni res de res.
Posaré els reproductors només per a registrats ¬¬

Si tot i així estem en les mateixes, doncs obriré una compte de "tenda de monedes" i es que per poder tenir drets a l'hora de veure capítols, tindrem que comentar per augmentar les monedes i poder anar comprant packs ¬¬
Es una forma massa brusca, però tampoc amb fa gracia el tenir que esborrar els més antics, desprès de tot l'esforç a l'hora de pujar-ho tot.

Si us plau! No us costa res! El donar tema de conversa, el agrair, etc... no es difícil!
Tothom volem coses, tothom vol veure las series i tothom demana, però lo mínim que demano es moviment en el fòrum! Una forma de agrair les coses i l'esforç de dues persones!

Fem una miqueta entre tots, no només el fer l'esforç altres per no donar res a canvi. No us demano diners, ni us demano res de l'altre mon! Us demano temps per el fòrum, temps per respondre, temps per donar vida al fòrum. Es per això que vaig decidir obrir-lo, però no m'esperava aquesta resposta per part de tots ¬¬
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Perquè ningú agraeix, comenta o diu res?? Empty Re: Perquè ningú agraeix, comenta o diu res??

Missatge  shirogane Dv Maig 13, 2011 12:31 pm

Estic d'acord amb tu!Em de procurar que aquest forum tot i petit sigui participatiu per tothom,no només per 2!
shirogane
shirogane
Moderador
Moderador

Mensajes : 126
Fecha de inscripción : 21/03/2011
Edad : 46
Localización : Sabadell

https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=672607837

Tornar a dalt Ir abajo

Perquè ningú agraeix, comenta o diu res?? Empty Re: Perquè ningú agraeix, comenta o diu res??

Missatge  AdmiBleachFan Dv Maig 13, 2011 11:21 pm

Doncs si per això amb queixo! XDDD no per res ^^

A veure que passa, de moment jo m'ho vaig a passar be a la rua del Barça! XDDD Així desconecto una miqueta que estic massa ficada en el fòrum XDD i que no digui res ningú perquè es veritat! Encara que no veieu post o missatges estic arreglant, etc...

Força Bleach!!! I Força Barça!!! XDDD
AdmiBleachFan
AdmiBleachFan
Admin
Admin

Mensajes : 227
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 35
Localización : Pineda de Mar

https://animefan.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Perquè ningú agraeix, comenta o diu res?? Empty Re: Perquè ningú agraeix, comenta o diu res??

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum